tisdag 13 oktober 2009

Kort och gott, för en vecka sedan kom jag hem ifrån USA, bilderna nedan är där ifrån. Jag och två vänner från mina trakter tog oss med bil ifrån San Francisco ner till Mexico, upp till Grand Canyon och sen vidare till Las Vegas. Med påhäng från min ena väns två systrar besökte vi även New York och Chicago. I Chicaco hyrde vi bil, precis som i SF alltså. Vi tog oss där ifrån upp till Canada och Niagara Fallen, vidare ner mot Indianapolis för att sedan återvända till Chicago igen. Där med hade vi bilat runt sjön Erie.
Åter till min och grabbarnas trip utmed The West Coast. Vi han med en del där, trots inte allt för lång tid besökte vi ett antal städer, så som Santa Cruz, Malibo, Santa Monica, Santa Barbara, Newport, Los Angeles, San Diego, Tijuana osv.
För mig var nog detta en av alla mina drömmar i livet, att få besöka USA och dess väst kust. Även inlandet var grymt coolt!
Amerika gjorde mig inte besviken, den saken är säker.

Inga kommentarer: